سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×

رئیس اسبق سازمان دامپزشکی کشور گفت: ما بازنشستگان سازمان دامپزشکی از سازمان امور استخدامی و صندوق بازنشستگی کشوری درخواست داریم ضرایب حقوقی ما را اصلاح کنند و عدالت را به ما برگردانند.

بازنشستگان دامپزشکی هم به صف معترضان پیوستند
  • کد نوشته: 13790
  • ۲۸ بهمن
  • 94 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • رئیس اسبق سازمان دامپزشکی کشور گفت: ما بازنشستگان سازمان دامپزشکی از سازمان امور استخدامی و صندوق بازنشستگی کشوری درخواست داریم ضرایب حقوقی ما را اصلاح کنند و عدالت را به ما برگردانند.


    اقتصاد

    بازنشستگان دامپزشکی هم به صف معترضان پیوستند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *