موافقت اصولی نخستین صندوقهای سرمایهگذاری در داراییهای ارزی با درآمد ثابت ارزی با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.
به گزارش اقتصادآنلاین، این موافقت اصولی برای دو مجموعه تامین سرمایه کیمیا و ملت صادر شد.
این صندوقها با هدف جذب منابع ارزی راکد، توسعه ابزارهای سرمایهگذاری ارزی و تامین مالی پروژههای صادراتمحور طراحی شدهاند و میتوانند فصل تازهای در بازار سرمایه کشور ایجاد کنند.
دیدگاهتان را بنویسید